Sjuk

tj tja , har inte varit inne här på några dagar. händer inte så mycket ligger hemma mår skit, dålig i magen samt ont i hals öra, börjar bli jobbigt, blir inte magen bättre får jag nog gå till doktorn men jag tror jag är räd för det. något må det vara.  

Börjar närma sigtill Robin kommer hem, han kommer fredag, ska bli jätte bra, gör även en sill som jag har gjort innan som vi ska ha på vårt påskbord,  han sa att han och en kompis skulle titta på två st lägenheter där ser man, Får se hur det går, en anna sak är att Cissi har fått praktik, tror att hon ska börja den 15, godd luck till er båda två, hoppas det går bra..


Min goa gumman ringde igår rtrevligt att prata med henne, men oj var jag saknar henne, hon ska flytta till en annan lägenhet hoppas de kommer att trivas där, Känns lite sådär och be om ledigt när man är sjuk, men måste få till det så jag kan åka till henne, måste kolla in helgerna, har tyvär inte så många semester dag, det händer jo mycket, Bengt dotter ska tag student, och evt ett bröllup, så då går det lite dagar,
det fixar sig nog.

nu ska jag titta på unga mödra bra program, ha det gott mina läsare
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0