Söndag

Godmorgon alla läsare!

Hoppas att ni har haft en bra helg, min har varit sådär, hade som sagt var tänk mig att åka till Gislaved för att träffa en gammal kpmpis, men så blev inte faller, istället fcik jag ligga hemma med mag ont samt iallamående, hoppas det blir bättre idag. Ska på symöte i Halmstad men vad har haf idag då jätte ont i huvudet. Bara att hoppas att det går över.

Robin är hemma han har jobbat hela helgen idag ska han träffa en ny  som han ska vara kontakt person till. De ligger och sover just nu, en annan stiger upp tidigt tycker det är skönt att komma upp. lugnt och skönt.

Tittade på postkodlotteriet igår, som alltid man kan inte bli annat än avundsjuk på de som vinner, känner att det hade räddat mig en del om jag hade vunnit för då hade man betalat av sina skulder sat evt köppt nya möbler. hade man vunnit mycket så hade jo barnen givitvis även de fått en slant. Nya möbler ja gud det behövs verkligen, sitter f.. sanrt på golvet i soffan för så sliten är den, hur många år har jag inte haft den.Vill även ha nya köks möbler för de har också set sina sista dagar herre gud säger jag bara, det är minst 25 år gammal, bordet stolarna ännu mer. shit altså. vad behöver jag mer så klart en ny data för de datorrerna man har är så gammla och sletna så de kan inte göra något vetiggt, tar typ 10 min att byta sida, hmmm herre gud nu tror ni säkert att jag redan har vunnit med ack nej inte alls, bara drömmer lite,  gör så väldigt ofta.

Hoppas det gcik bra för min gumman igår tänker på dig och din flytt, Ska bli trevligt så småningom när jag kommer ditt och då är ni förhoppningsvis klar med det hela. Måste fråga pm ledighet bara,

Ska tag mig lite frukost nu för nu är jag hungrig, ha en bra dag. kanske skriver senare vi får se hur det blir.

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0