Söndag

Soligt och fint, men gud så kallt.

som jag skrev idag soligt, tänk om den endå var lika lysande igår, då kanske inte det hade varit så kallt, för vist var det kallt. Vi åkte till värnamo marknad, tog tåget ditt.

När vi hade kommit till typ Pelikanen ett område, ringde Robin och frågade om vi kom och hälsa på han, det kunne vi göra för dte var riktigt kallt, men gcik ändå till sluet som var vid, tinghuset tror jag nog att det var. där köpte jag fika som vi tog med oss, gud vilka goa typ liknade kammar det var. köpte även två limpor bröd, de kostade 10 kr pr limpa,.

ett annat fynd var ett par solglasögon 50 kr. även köpte vi tillsammans Cissi och jag 16 par strumper, för 100 kr. Det var verkligen billigt.

När vi har gått klart där gick vi upp till Robin han visade sig sitt rum, sen fikade vi. han och en annan tjej hade städat för det var deras tur, det var rätt så fint där, inte städningen så men själv uppehållsrummet. Robin visade nu filmen  från de olika fallen han gjorde. när han var i zambia.

vi hade en trevlig eftermiddag, vi tog tåget hem vid 16.30 tiden , sen handla till maten,  bengt gjorde maten igår som bestod av benfri kottlett klyftpotatis bea sås. det var gott. Fia följde med oss hem så hon blev bjuden på mat, trevligt att träffa henne. som alltid.

kvällen blev det tv, som vanligt men har haft en super trevlig lördag. nu ska jag tag hand om disken även sätta på en tvätt maskin.
HA en bra dag alla läsare, puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0