Torsdag

Hej på er alla!
kvälle nu har städat lite men gud så trött ,an blir i rygg och allt. men får bli klar tar en liten paus nu, ska ha symöte i morogn därför städning idag.
Har lite svårt med vad det ska bli för mat men jag tror jag gör en kasslerlåda, eller tacopaj,

HAha måste berätta en rolig historia, en av våra elever har jo mec´dicin som jag hämtar till det har man youghurt som man tar till det, stälde det på bordet vid henne. hämtade min  egenmat var potaissoppa inte alls så gött. men men. när jag var klar med att hämta allt satte jag mig ner, då säger en av dom vid bordet jag kråktes igår, två gånger, jag bara du skojar men det gjorde han inte, så man skulle nog ha varit hemme en dag till. förstår inte varför man går till skolan så fort.   nå nå det var jo inte dte jag skulle säga, sitter mitt i mott den som har medicin, min talrik med soppa stod framför mig burken med youghurt bakaom den , helt plötsligt hade jag bytt plats på dessa två och skulle börja att äta av yogein kom på mig precis innan jag la skedden i. sen fcik jag jo världens skrattanfall, personen mitt i mott, Pia du är galen, haha det var lite roligt, haha.

Så kan det vara när man är stressat på jobbet,

Nu ska jag göra mat, ha en bra dag alla mina läsare puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0