Ullared

God kväll
dagen D får man lov att säga, var i Ullared med mina flickor samt Sol,och Linnea. skulle tiga upp tidigt för att vi skulle köra kl 7, det gjorde vi med, kom iväg rätt skapligt, men natten fy så jobbig den har varit tog lång tid att soman och har vaknat jätte många gånger, jobbigt värre näsan bara rinner hela tiden hosta har jag med fått ögonen rinner, tur det är helg så kansle man piggnar till. Har inte varit så här förkyld på jätte länge och det är jobbigt fy säger jag bara man orkar ingen ting.
Inne på gekås gcik det bra lite folk när vi kom så vi kom in med en gång, sen var dte lugnt en timmer sen bara fyllde det på med fler och fler männsikor, men glad att jag hade handlat det mesta då. Skulle inte ha så mycket, ekonmin är inte alls bra för att slarva. Fiia skulle handla en del och det gjorde hon med, köpte ett bädset till min blivande barnbarn och en body, man an jo inte låta bli att handla, finns inget sötare än bebisklädder hade dxok varit roligare om man visste vad det blev men men det får vänta, Ser fram mott detta med stor stor glädje. Fiia berättade dte för Sol hon trodde henne inte, hon bara nej Pia ser så glad ut de andra men inte konstigt hon ser jo fram mot det, så jag vet inte om hon tror det eller inte, haha.
När vi kom hem körde Bengt fiia hem så de kunne lämna bilen till Pelle, jag var så trött så jag gcik in och sov, Bengt gjorde mat, köttffärslimpa det var gott, i morogn blir det fisk,
Nu sitter jag här snyte mig varje minutväntar på kvällen är din.
Ha en bra kväll allaes
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0