påskafton 2012

                                            
                                     

Godmorgon Glad påsk all amina läsare. Ska lägga in lite bilder från gårdagen. tycker nog att de talar för sig själv.

Lite av vårt påsk bord,
mina gäster, undrar just hur de tänker.??


Gav jo mig själv ett påsk ägg,

mina fina påskharer som jag köppte ett år

Fiia slappar i soffan, kolla vad Cissi gör

Robin försöker att få igång sin data, detta lyckades han dcok inte med, hoppas han får den iordning den är jo inte alls gammal.


Haha så här blir Cissi av att skrapa sin lott. vinst javist 25 kr

Nu ska Fiia kolla sin lott, även hpon fcik en vinst 2* 25 kr

Robin även han en lott men tyvär ingen vinst,

även jag hade jo en lott så här blev jag över en vinst på 50 kr


Nu har då Hansa och Mia kommit för att  titta på bilderna, som tog lite tid innan han fick i ordning det, eftersom hans data var sönder fick vi tag det från hans kompis bilder som han lagt ut på fb, det funkade bra tyckte jag, Sol fattas dock hon var med sin kompis besviken på henne blev jag. men men inget påskägg till henne,

Ett litet test tog en bild från datan en av Robin kompisar som höll en orm, finn bild

Detta är en nosshörning som Mia fcik av Robin fin

Detta fat fick Hansa av Robin jätte fint

Jag fcik ett sallad bestick de är jätte fina, kommer upp på väggen idag

Detta fick Cissi ett jätte fint ansikte,

Ja du det var vår kväll, vad jag tycer jag har gjort mitt bästa för att det skulle bli trevligt men men.

Puss kram alla


Kommentarer
Postat av: eva

vadå men men gumman det såg ju jätte härligt ut önskar jag var det få så god påsk mat och påsk ägg och lott änn jag och peo satt här helt ensamma utan något påsk mat och påsk ägg bara en massa flytt röra man blir ju deppig men mera saknar dig kramis

2012-04-07 @ 15:05:52
Postat av: eva

vara där ska det stå ja jag skriver som en kratta hihihi

2012-04-07 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0