Äntligen fredag!!!

Godmorgon!!
 
Då har det nästan gått en vecka på det nya jobbet, Det har väl gått rätt bra, men gud var man känner sig trött, idag är kroppen vad man kallar för bly, altså känns som jag väger ett ton. Som tur är börjar jag kl 11.30 idag, Ska inte äta mat det är pizza idag så det känner jag verkligen inte för. magen blir inte bra av det heller.Dagen bjuder väl inte på någon videra, nu på fm ska jag fika med en gammal kompis, det blir trevligt, när jag jobbat klart står det städning på schemat minre roligt fast det behövs verkligen, men så är dte när man börjar att jobba igen.
 
Igår var det rätt ok väder solen var framme och vi gick till badet med barnen, Det gillas verkligen av dom. men inte så mycket av mig... Vi sa att vi skulle gå ditt även idag, men vi får se vad det blir för än så länge ingen sol, den kanske kommer. Det skulle bli så fint......
 
Jag har sagt att jag skulle lägga in fler bilder från resan men har inget blivit är så jätte trött så. knappt orkat att titta på os heller. påtall om os, får inte glömma att titta på handbollen ikväll, de svenska herrarna spelar semifinal mott ungern, Nu kan man heja med hela hjärtat, det var lite svårare när de spelade mott Danmark, det är jo mitt första lag, som tyvär blev utslagana av just Sverige.
 
Nu får jag minsann göra mig klar så jag hinner med allt, känner mig som sagt var som en bly klump idag.
41 dagar kvar
Ha det gott,
puss kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0