Del två!!!!

HAha fortsättningen följer, jaja jag skulle testa Remby men fattar inget av det, hmm ser hur smidigt ut som helst att andvända det men men jag får väl be någon om hjälp.
Nu förljet lite bilder från vår vecka.......
 
Starx innan forsakar var vi kaffe sugna, kom på att vist f.. kaffet stod hemma på diskbänken, mmm just det, vad tro ni jag tänkte.............Såg dom här såg vi på vägen, emu???
 
 
Nu hr vi kommit fram till stället vi skulle vara, men där var ingen så vi körde en tur, tänkte gå in på ett äppelmusteri, men vad tror ni jo klart regn Så här sitter vi utanför ett cafe, men dte regnade så mycket så vi inte kunde gå ditt.
 älskling sitter i bilen, jag tog ett poträtt av mig själv. haha
 
Nu har vi förflyttat oss till brösarp backar, det var fint där, ingen regn än så länge. nu förljet lite bilder.
 
 
 
 
Nöjd och glad!!!
        lite olika bilder.
 
 
 
   Sista kortet från Brösarp, nu följer lite från Källa gården!!!!!
                                                                    Vårt första boende!!!
 
       
 
 
Haha så här så man ut efter en dag i Brösarpbackar och även på källa gården äppelodlingar. haha
 
 
     
 
Vi hade tur, eftersom de hade blvit försenade med att bli klara med rummet så fcik vi välja mellan det stora eller det lilla rummet, vi skulle ha det lilla men klart så tog vi det stora, Det var fint och mysigt där, det är nästan så första dagan gått, vi hade köppt rökt makrill samt rökt sill i Kivik så det tog vi till mat,
                                                           fortsättning en annan dag
Bye bye
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0