Forts.. semester

Tja tja
Så här innan sommaren är helt slut enligt kalendern kommer mina sista bilder från semestern så man nu har lite att titta tillbaka till. 
 
Dett här är vårt kök i det nya boende 3 små hus, verkligen ett paradis i skogen, härligt här vill jag tillbaka vilket boende säger jag bara..
Även här i köket vår ute plats härligt.
 
 
Första fotot batun som fanns även vi hade tillgång till,  Vy från vår altan. Det var så vackert så..
 
 
         
Bastun inne var väldigt fint                                          Vårt boende från bastun, altså så fint så.
 
 även detta från bastun.
 
 
 kvällen månen speglar sig i havet, det var så vackert så, tyvär inte lika fint på kortet.
 
Den här lilla söta skogsmuset sprang ute på altan en kväll, shit var den skrämde mig. Jag gick inte ut mer utan att hoppa så jag var säkert på att det inte var en liten mus där
 
 
 
 
 
 
    
Vårt boende                                                      kvälls bild av sjön månen vackert så det förslå..
 
 
 
 
Här njuter vi minsan av Solen det var ljuvligt kan jag säga!!
Lite bilder från vår boende i Väsbynäs,  Tyvär så tog den här sagan slut, vill jag tillbaka ja verkligen.
 
 
 
 
Vår hyresvärd Bosse!!!!
 
Nu lite bilder från Ronnebyparken..
   
Lite av natur bilder från brunsparken i Ronneby
 
        
 
Från Japanska trädgården
 
         
Indgången till den Japanska trädgården                          En sten i samma trädgård.
 
 
         
Så här så gångerna ut                                               grusplan var allt krattat så här fint ska det vara
 
 
          
En dopp skål mitt i parken                                         Såg även den här kopparormen
 
 Gissa var jag har varit haha, möjligt bakom den där stora stenen.
 
Ett kort stop i Tyringe!
 
Bengt mamma och Moster.
 
 
 cafe 21 från Tyringe, jag har inte tittat på den serien men Bengt har, han ville ha det här kortet..
 
 
Nu har vi flyttat på oss tillskåne Svedala hos hans syster!!
 Hjärtat vill sola lite, här ligger han och njuter av det
 
 
Jag njöt av en stund i poolen det var skönt
 
Bengt syster Britta
 
Haha tror minsan att jag ska tävla i simning.
 
fina blommor
 
vSyster Britta och jag en liten kaffe stund innan vi ska göra oss klara för att åka hem..
 
 
Tack Älskling för en underbar semester.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0