Godmorgon!!!

Tja!!!!
 
Idag börjar skolan igen efter ett lång långt sommarlov, Har nu tänkt hela morgonen på mitt gamla jobb, Hur tänker mina barn nu när jag är borta och en annan tar över, för mig känns det jätte tråkigt kommer sakna alla barnen masser. trodde kansek man skulle se en och annan nu under sommarlovet, men icke någon men det är inte många det.....Jag skulle vilja vara en liten mus som bara är där för att se hur det går den här första veckan, så att jag kan se hur det går för den nya, Hoppas att jag har fel om tankar och funderingar......
 
En annan kollega till mig börjar sitt nya jobb idag önskar henne all lycka med det, Du kommer fixa detta galant....
 
För egen del så blir det såklart nytt för mig med, det blir fler nya barn och nya utmaningar det atr vi med ro, det blir intresant att få ära känna de nya barnen, kommer säkert att gå bra..Jag ska ha skosamverkan varje dag förutom tisdagr, då vi har planering, och i morogn är dt första, då ska jag gå på två olika möten, ett på andra skolan ett här. med chefen..
 
Till dig min vän!!!!
Du vet att du är värdefull, du har ett hjärta av guld, bry dig inte försök att låta bli, jag tro på dig. Puss kram min vän du fixar allt det vet du...Jag är alltid med dig även om jag inte syns, du vet jag sitter på din axel,
Love you, Ha en bra dag puss kram.
 
Idag är det exakt en månad kvar till utsatt datum, så spännande så nu vet maninte det kan hända när som, men som hon sa själv så kan det vänta tills de har varit i stugan, hon kan behöva lite vila nu inför deras nya liv, Det ska bli så härligt så, jag längtar till att bli mormor......En ny fass i mitt liv och givitvis i deras med. godd luck my dear...
 
Ha en bra dag
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0