semester åhus- blekinge

 
´Jag i Åhus strand ute på badbryggan
 
   
Åhus bryggan och Bengt                                     Samt en gata i Åhus  
Bengt vid åhus kanalen.
 
    Karlshamn fästing!!!                                                          en liten glass som Bengt tog på glasbåten i karlshamn den var giganisk detta är tre kulor( som 9 vanliga) Tror ni han var hungrig sen ånej inte alls:::::
 
Jag vid hamnen i Karlshamn
 
 
 
 
viEn gränd i Karlshamn den tyckte jag var jätte fn, fast fråga mig inte var den låg, haha. gick en del där inne med innan det var dags att bege sig av till, Väsbynäs(Bräknehopy) lite bilder finns fler, fortsättning en annan dag, nu har vi kommit till Blekinge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0