Söndag!!!

Tja!!!!!! Den här helgen har mitt hjärta varit här och även Emelie, trevligt det var såååååååååååå länge sedan hon var här.Vi har haft det trevligt, Dagen gcik med lite almänna sysselsaker, så som disk tvätt etc...
 
Efter maten som mannen gjorde köttfärslimpasallad potatis var gott, Då spelade vi lite krockett, först lede jag, sen kom de andra i fatt mig även Emelie som låg sist, orasak var att jag träffade pinnen det fcik man inte göra fären sista, då fcik jag börja om, men ok jag hann i fatt Emelie så gott så, men då träffade jag henne, sköt iväg henne men även min egen inte alls roligt för jag kom helt fel håll, men så är det, jag blev tvåar, Strax efter detta kom en kollega förbi, vi pratade lite det var trevligt, vi gisk till min framsida och fortsatte prata, Hade det trevligt, när vi satt där ute var det två små flicko ute, haha de badade i vatten pöler, haha det var för sött, Fast mamma blev kanske inte så glad, men sött var det..
 
Lite senare diskade jag och fy säger jag mitt kök var f... invarderat av äckliga knott och långlegs, de lyckades göra så jag fäktade bort dom vad hände jo jag slog en mugg i diskhon, så örat gcik av, hmmm inte så glad, för dom har jag fått av min goa gumma. Knotten är jobbiga stora är det, de säger att de heter svidknott jag vet inte men obehagliga är de.. I morse tänkte jag var är alla nu då, Jo i hundens vatten skål och runt den, även en del av dom låg på golvet, döda, härligt.. Sen tog jag disken från i går stälde in i skåpet, då kommer ännu flera fram shit altså, då hade de gömt sig i moggar, glas talriker, övetr allt, så det var bara att diska om, ikväll ska jag tag mig fann inte ha något ljus tänt, jag vill inte ha in dom....
 
Snart utt och njuta av solen för vist är den framme idag,skulle vist vara så i morgon med, gott det..
 
Ha det gott
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0