tja

Tja!!1
Då har ännu en vacka snart gått, tiden går så fort så, man hinner inte med. Nu bestämt när vi ska ha symöte, nästa söndag hos mig, Så då kanske min älskling får åka hem tidigare, vi får se vad det blir. Har iallafall beställt garn till en ny tröja jag ska sticka till bebis, Åh det närmar sig nästan så man är nervös varje dag, den kan jo komma nu och vänta. tiden har inte gått ut det är den 20/9 så inom 6 veckor har jag nog blivit mormor, Gud så roligt det ska bli. Ser fram mott dte med glädje...
 
Det händer inte så mycket i mitt liv mer än att jobba. man ä så trött efter en dags jobb så man orkar inte ens att blogga. Idag ska jag börja kl 12.30-17.30 Det kommer nog att gå fint fint...
I veckan var det så att det skulle vara ett badmöte, Det var jag som skulle gå på detta, så jag cyklade upp till den andra skolan. stressade som bara den för att hinna upp i tid. Det gjorde jag, men vad var det då jo det skulle börjar kl 1500 och inte kl 800 som jag hade fått tid om. Men det gjorde inget för jag fick träffa alla barnen i min gamla klass, man blir bara så glad för detta, saknar dom fortfarande. Ska komma upp en dag när jag bara jobbar förmiddag, så det blir väl om tre veckor ska jo ha glas med mig så jag hoppas att alla är där då.
 
Idag kommer dommen på Breivik, hoppas verkligen att han får så han tger, frågan är hur blir det om han kommer i ett fängelse???? Vad jag har hört just nu får han 21 år, hoppas på mer för då är han inte gammal, typ 50
Straffet skulle ha varit som i Usa då hade han minsan fått död straff, Det är nog många som vill att det ska bli så....
 
Ha en underbar helg mina vänner, nu ska jag ducha sedan gå till jobbet.
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0