Vilken vecka!!

Tja tja!, Var ett tag sedan jag var här nu, som ni säkert förståt har jag varit borta ca en vecka.
 
Jag åkte i måndags till min älskling, Då sa han att han skull evisa det nya Ikea, det gjorde vi med, tog dock kort med mobil så jag kan inte visa detta nu, men det är tänkt att det ska öppna i slutet på oktober, tror jag det var..
 
När vi ändå var ute och åkte tyckte han då att vi kunde åka till ett ställe han viste om, Ja tyckte jag det kunde vi göra, så hem igen och hämtade min kamera för den hade jag jo inte med mig.
 
Takåsklint heter stället, en slinga på ca 2 km.
 
En bild av sjön Möcklen..
 
 
 
 
Så här ser man ut när man är ute och går, haha kanske anar vad som komma ska.....
 
En liten ö
 
 
Större ö, fast nu så regnar det mycket mycket, vi har typ 1 km kvar att gå.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
  •  Så här så man ut efter en runda, för vist blev det regn och äbven åska, viste inte var jag skulle tag vägen, men det var bara att fortsätta fram till bilen.
                                                                        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0