Året sista fredag!

Godmorgon alla . Vaknade jätte tidigt idag, fast vad gör det, man kan jo vila om man behöver detta. Året sista fredag, vad bjuder den på, ja det får vi se. Inget speciellt vad jag vet, Ska städa förstås, kanske åka till gislaved, vi får se vad det blir. Mitthjärta kommer inte för det är söndag, då kommer han nog vid 13 tiden. Han jobbar jo. Helgen, fast det viktigaste är jo att han är här på nyåret, sen åker jag med han till Älmhult för att åka videra till min gumma, oj var jag längtar, ska bli så trevligt att äntligen träffa henne, och hennes vänner. B pratade om att han kanske skulle komma ner den helgen han igentligen skulle åka till mig, vi får se hur det blir, hajar sagt innan att han ska komma inte gjort det. Satte på tv idag när jag vaknade den. Brummar, hmm undrar hur länge den håller, Har inte precis råd att köpa en ny tv, den här är så bra, tycker jag. Så nu blir allt spara till en ny. Ha en bra dag Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0