Helg

Godmorgon alla !
Då var det helg igen, tiden går otroligt fort, Skönt på ett sätt men inte på ett annat, Jag längtar till julen, men är långt ifrån klar, men hur som helst blir det jul ändå... I torsdags var jag några till på julbuffe i Gislaved ströget, det var trevligt maten var ok, men inte mer, sen var det musik qvis med Stubbe, Det var jätte roligt och kvällen gick fort, det enda var att jag skulle öppna dagen efter det, men det gick bra..
 
 Grattis reklam kan verkligen rekomendera detta.
 
Nu har den först X facktor koras, inte helt oväntat så blev det Awa en lten tjej på 14 år med en röst som heter duga, vårder hon det rätt så kommer hon att bli en stort artist. 
 
 Helt klart värdig att vinna, en annan favorit var Benny hult, han blev tvåar, även han kommer man att höra om i framtiden, säger bara vilken final kväll,  det var något enormt, tänk att en tjej på  14 år får sjunga duet med Loreen och gör dte på ett lysande sätt, eller Isak som söng med, ronald keeting även han gör det på ett lysande sätt, Benny gjorde det med orop, vilket par, undrar just om inte de börjar att göra en turne i hopp, allt var lysande, Det enda sok  var tråkigt avr att man satt för sig själv..
 
Mitt hjärta är här den här helgen, så idag ska vi prata lite om vad som kan hanlas nu inför julen.
JAg längter så till julen och få lite extra dagar lediga, skönt det, fast det kan hända att jag ska jobba en av dagerna. Vi får se hur det blir, har iallafall sagt till föräldrarna att det bara är de två som ska vara där, men det kan bli hur mysigt som helst, att jobba där..
Förstår inte varför julklalend har blivit anmällt, varför bry sig om en julkalender som är, inriktigat till barn, lite fantasi ich fakta, blandat i alla avsnitt, på något sätt får man lära sina barn vad som är fantasi och verkligt. Tycker nog att den är ok, mina barn på jobbet sitter som fast klistrat framför tv, varje dag de är ca 30 som kolla, två som inte gör det men de har redan kollat...
 
Ha en bra dag
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0