Lördag

Godmorgon
 
Godmorgon alla, Då får vi se vad den här dagen har att erbjuda, Det är jo våra planerade godisdag tillsammans med Hansa o hennes flickor, Igår visste vi inte hur det blev, C ligger sjuk med nästan 39 gr feber, jag själv ä
 
 
R lite halv kass, fast måste bättre än i veckan, gott det.
 
Vädret är totalt snökaus ute blåser snön bara yr om kring, glad att nätet jag ska åka bil idag. 
Igår var det en sådan fruktansvärd massaker , vart en kille sköt vilt om sig i en skola i USA, många barn dödad 18' st, hörde nu på tv att den som sköts mamma jobbade skollärare på skolan, hon är en av de döda . Det är hemsk, man undrar vad är det som får en människa aagrara så, han kan inte må så Bra. 
 
En annan var att Disney. Har tagit ett beslöt att tag bort i slag frånåret Kalle anka, det inslag om tomten julafton, jag  som älskar det inslag det är roligt och sött att titta på, nej bort pga av mörkfärgat docka. Man kan inget annat än att reagera. Herre Gud hur långt ska vi gå. Kommer ihåg när jag var liten, då fanns det mörka docka inte var det någon som reagerade på det, det var nästan så alla snille ha en sådan, den var så finn så. Bästa docka jag har haft, om jag inte minns fel var det en kille, sojan döpte till David, konstigt att ag bet döpte mon egen so till just David, måste ha älskat det namnet. 
Nej nu får ni har en jätte bra dag. 
Puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0