Sista dagen

Godmorgon! Då var sista dagen på julen kommit, de har varit super bra, började med att vi dagen före var i Ullared, trevlig dag med mina flickor, köpte de sista julklapparna där. Fikade och tog det lugnt. Var väl hemma runt kl 12' vilade en stund, sen städa göra klart maten, hade en dålig dag, men det fickorna ändå, men så jobbigt det är att slå in alla julklapparna. Vi hade en bra dag. På kvällen spelade vi bingo som tradition, vi vann, jag en nyårslott, C vann 100kr. Under spelet gång kom de då, året tomte parad, väntade på dom mejade haft stor förståelse om de inte hade kommit, vädret var inte det roligaste, blåste och snö regnade. Men de kom, s fint så.,
.
Hmm får se om de blev några bilder . Kvällen gick, åter gick i julafton, diskutera vi gå till Fia familj och äta frukost. Mycke mysigt tyckte jag. Där fick jagen en julklapp som barnen hade lagt i hopp till mig, ta k snälla barn ni är guld värda. Älskar er så mycket.
Kvällen kom innan dess hade vi ätit god mat längtan eter det var stor, man orkade inte äta något, varför är det alltid så. Eter maten åkte Bengt till en kompis och var tomte. Det var roligt tyckte han. Sen kom han hitåt, sitt var han skrämde mig, bankade jätte hårt på fönster, kom in, men ingen hade kommit, fick ringa till dom, haha, vi handen mysig kväll med julklappsutdelningen och julleken.
Ha en bra dag,nu frukost. Pusss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0