Bil

Godmorgon!

En tanke jag har haft många gånger, kanske till omed skrivit det innan. men något som är önskvärd i min familj jo dte är en bil,, Idag fattar jag inte hur man kan klara sig utan den, har dock hjort i många år. Men innan fanns det nästan alla affärer som man behövde här i vårt samhälle, men nu nej inte. Då måste man nästan ha en bil, vist kan man tag bussen eller tåget, men då hamnar man bara i gislaved, Värnamo halmstad eller Jönköping.  Vist det är väl bra, men om man helt plötsligt får för sig att idag vill jag åka till Ullred, eller Smålänningen eller det nya köpcenteret utanför Gislaved, då går det helt ålötsligt inte alls. Då blir man lite fundersamt,

Till Helgen kommer mitt hjärta vet inte om hans dotter förljer med, men tex hade det varit bra om vi kunne ta en tjejdag inne på gekås tex, vi fyra. jaja det får vara en tanke bara.  en annan sak jag kom på just nu, skulle behöva doftolja till jobbet vi ska göra tvål samt badsalt, innan kunne man köpa det här, men det går inte nu, nu måste man åka till Gislaved, åka ditt bara för det blir en dyr historia, 80 kr fram tillbaka med busen för en person Det är dyrt.

Då fcik vi äntligen se den lilla prinsessan Estelle tycker hon ser ut som en söt bebis men frågan vem är hon mest lik, tycker hon är lik mamma lite,
Prinsessan Estelle-


Tiden går fort när man har roligt haha. Dags att göra sig klar för jobbet, sen får vi se vad som händer till helgen affären eller hemma.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: eva

Va du glömde en sak om du hade haft bil så hade du kommit till din gumma lite oftare för bengt ligger före hahahahaha skojar bara gumman men jag miss you kramis

2012-02-28 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0