Blåa

Tja!
Måste berätta lite, igår när jag vaknade kändes precis som jag skulle gråta vilken minut som helst, men som tur var blev det inget, Jag hatar när det är så, undrar varför det blir så ibland. Hur som helst tycker jag det är jobbigt för man vet aldrig när tårarna börjar att rulla ned för kinderna.

Dagen gcik rätt bra, jobbet på skolan var väl lite sådär, senare på em hade vi på vårt mdr program, bad, eftersom det var kallt fik man väja bad eller skidsko, jag hade två barn, två personal, inte klokt, en av barnen åkte skridsko en badade. Det v ar skönt väder och jätte många som åkte. var en lång dag

Fick gå tillbaka själv hade igentligen bestämt med en kollega att jag skulle åka hem med henne, men ändrade mig eftersom de andra skulle gå hem samtidigt som mig. Det belv nu inte så, Så jag fcik gå själv upp till skolan  var tvungen för där stod min cykel och jag ville inte att den skulle stå där....

KOm hem efter 17 någon gång var så trött ont i benen, vilade en stund medan cissi handlade lagade mat, vilade ca 30 minuter fast låg lite längre tid på soffan, hade som sagt ont i benen..

Kollade lite på tv sen på kvällen, tänkte nej nu går jag och lägger mig. gjorde mig klar för natten, tittar på mina ben de är rejällt svulna det ena benet är lite blåaktig, Gud så räd jag blev, satt en stund funderade ropade på cissi hon fcik koma titta så jag hade någon annan som tittade så det inte bara var jag, kom på då att man kunne torka benet lite, för jag hade jo haft en blå handduk, och vist var dt den som hade luddat, Det var så gott att få veta att det inte var en propp för vist är man orolig för det.

Ny dag blir nog skridsko idag med, den här gången med skolan, så det blir att klä sig varmt idag med, för kallt är det minsan, bara att hoppas att det blir bättre under dagen.

Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0