Dags igen.

Först vill jag bara tala om hur jädrans kallt det var i natt, minus 20.4 som mest vad jag såg, Och vem gick ut i det jo kära hjärtat, han skulle träna, fy vilken energi man har då, jag väljer minsan att vara kvar inne.
Bortset från att det är kallt har vi haft otroligt fina dagar,

Då var det dags för året hetaste ämne, ska bli intresant satt följa detta för vist ska man titta, har inte läst så mycket om det inför året, mer än att de säger att det inte går att förhand tippa vem som vinner. försökte lägga in en bild på progarmlederna, Helena Bergstrand, Sarah dawn Finneer, samt en till som jag inte vet namnet på. kommer säkert inlägg på vad jag tyckte om detta.

Börjar bli trött har varit uppe sen kl 6.15 idag kunne inte sova mer av olika anledningar.

Just det, Cissi råkade skriva på Fb om att hon var trött på det springande och hoppande, inget mer,  en av hennes vänner tog tydligen detta väldigt personligt , vilket tjavs det blev, visste nästa att det skulle bli så, för jag tror nog att hon ofta hamnar i olika diskutioner, skit samma, sanning är att de springer runt hela dagerna på helgerna och det är f.. inte normalt, vist ska barn leka men då är dte lek, inte springa runt och hoppas, så nu får vi se, Det har varit jätte tyst här sen i går kväll, efter det att Cissi skrev det, tills nu, klockan  ca 9.30 Ska bli spännade att se.

Ha en bra dag alla lovers
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0