Del tävling 3

Tja tja!

Har väl lugnat ner mig något, fast igår var jag inte speciellt glad, Hur kunn det hända att Björn Rannelid gcik videra kan jo inte sjunga än mi9ndre dansa. Jag kan förstå att de andra Artisterna inte gillade, speciellt mycket en del satser jo faktiskt allt de har för attt vinna, sen går de inte videra i allafall, just för att svenska folket röster på en sådan lått för att det är roligt, herre gud s'ger jag bara.

Igår var det väl inte så starkt startfält men några fanns det allt som var bra. Lite om låterna
 Yongblood med låten yongblood, inte alls konstigt att den gick till andra chansen, snygga killar eftersom det är många barn som  röster inte alls förvånat, Fast vet inte om jag tyckte att de sjöng bra, men men.

Maria Benhardi : Lugn piano lått inte alls bra, blev sist i startfältet.
Mattias Andreasson: Förlått mig, Klart jag gillade den, fast bara för att det var han, den gcik inte heller videra, det stod mellan han och Rahnelid för en final plats, Fan ett hån mott Mattias tycker synd om han idag. borde gått videra.
Love generartion: Just a little bit, glad att de inte gcik videra, i gillade inte alls dom.
Carolina Walin Peres:   sanningen.   Den var en fin lått tyvär tror jag det är en lått som växer jo mer man hör den, gcik inte videra den heller till andra röstningen.
Andreas Jonson: Love light, Bästa Andreas still,  trodde helt klart att den skulle gå till final, men icke andra chansen blev det.

Molly Sanden: Why am i carring. Tala om att man hade ändrat still hon kom ut som en riktig sexy, het var hon , låten var sådär, tyckte inte att hon sjöng lika bra som hon brukar, vill dock höra den på skiva för att lysna. låten given i Final, blev så med.
Sen då sista låten som jag redan har kommeneterat, herre gud skandall tycker jag nog.

Dettta var det sämsta startfältet hittils hoppas på att det blir bättre i Malm ö-..

Big Brother:
Jaha då var det dags igen nu startar BB som det kallas ett gäng som är isolerade i ett hus 100 daga, Alla tjater på oss om att Robin är med, men Cissi har kollat deras hem sida och det är han jo inte, För han är jo på sin praktik i Zambia. Men vem ska inte in i huset jo Hanna Wid????? vad hon hette bloggaren som alla talar om. Så nu blev jag allt nyfiken på detta med. Har inte den kanalen bra detta.

Kalas idag Sol fyller år, Grattis lilla tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0