deltävling nr 2

Ska försöka att säga vad jag tycker efter varje omgång av melodifestivalen.

1. Soldier med Ulrik Munter cool kille blott a 18 år, rätt ok lått kan gå till final, skrev jag, det gjorde han med.
2. Baby Doll med Topcats en svängig rcok a billy låt glad man ville bara dansa till den.
3. Sonja A ldin Helt vanlig Sonja lått, inget för min smak.
4. Andreas Lundstedt, Aldig Aldrig, den låten gillade jag trodde nog den skulle gå videra till andra chansen men nej det gjorde den inte.
5. Timoty Stormande hav, en typisk Timoty lått en lått som jag inte tyckte skulle gå videra fast det gjorde den till andra chansen.
6. David Lindgren. Shout it out.. yes vilken lått vilken kille fullt öss  hoppas den skulle gå till final det gjorde den med.
7. Mini oh eller vad de nu hittade en kataastroff i mitt tycke.
8. Tomas De Leva. Ge aldrig upp. Gillade hans lått trodde den skulle gå videra till final, om inte annat andra chansen men nej det gcik inte.

De som gcik videra till final var Ulrik Munter samt David Lindgren, andra chansen Top cats och Timoty.
Denna gången var de i Göteborg rätt ok startfält.

tjav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0