Godmorgon

Godmorgon
 Jaha då kom dagen till slut var Robin åkte iväg, pratade med han i morse strax innan 6.30, då de skulle börja checka in, Kan jo säga att jag är avundsjuk på han, skulle också vilja åka på en sådan upplevelse.

läste precis på hans fb en som skrev ett inlägg om Big Brother. Jag sa det med till han , att det var kontigt att han skulle åka samtidgt som Big brother börjer på nytt, han har jo alltid sagt han vill ditt, jaja vi får se om han hamnar i Huset eller Zambia, tyvär så har jag inte den kanalen så jag kan inte se själv, fast det dröjer nog inte länge innan man får reda på detta. JAg hoppas i mitt inre att et är Zambia han åker till, annars har han ljugit för mig, HMMMM jaja vi får se vad som händer men jag tror nog att det är Afrika.

Nog om det kommer skriva mer om huset om det nu är så.

Vad dagen innehåller vet jag inte, inte alls lika fint väder som igår, mulet grått disit, ibland regn ibland snö. Jag vill ha vår vår, Nuuuuuuuuuuuuuuuu..

Haha fcik precis ett sms att de har kommit fram nu. Till London. Fast det klart det skrev han inte. Hmmmmmmmmmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0