Hur?

Tja!

Ett ämne som oroa många, frågan är hur tänker man. Det sista nu är att man ska ha möjlighet till att jobba till man är 75 år. Inte klokt, jag som knappt orkar jobba nu, och för frisk för att vara sjuk, Jag har det tufft med ekonomin men ser ändå fram mot att bli pensionär, har bara några år kvar till det, så jag börjar att längta somdet ser ut just nu. Men det de ställer till med nu kommer att göra det ännu svårare, klart att de flesta vill ha det så bra som  möjligt, der säger att man ska ha den möjligheten, men vad händer med dom som inte kan eller han den möjligheten, Jag går till ex  till mitt jobb med värk varje dag, omskolade mig just för att jag skulle orka att jobba till 65, utan att bli sjukskriven, för just att jag ville jobba fram till des, men nu vet i sjutton hur det ska gå. Blir bara så arg.

Vet ni en sak är tröt på vintern vill ha vår nu. men icke vintern hat ett krepp om oss. skulle bli plus grader nästa vecka, men nej då nu har de minus grader hela den veckan med, tillm snö. vill inte, tänk om man unne tag semester till ett lite varmare land, det hade varit så skönt så.

Vet ni vi gjorde batik igår på Tshirt det ble´v riktigt fint det, tro minsan att jag ska köpa mig en vit tshirt som jag kan  göra, blev jätte fina kanske ska tag en bild på det hela. kan tänka på det nästa vecka.

Vill ha en massa semester dagar så man kan vara ledig sportlov nästa vecka, men inga dagar att tag ut shit altså. men bara att gilla läget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0