Jobb

En vecka går fort altså. sitter här med en oro för att gå till jobbet, Det är bad idag, vet inte om vi ska cykla eller gå, så det blir att ta med sig cyklen, och jag tror att det är jätte hallt ute, tror jag har en liten rädsla. för vem vill ramla, inte jag. fortfarande inte bra i knät efter min vurpa jag gjorde, ca 1, 1/2 vecka sedan, lite jobbigt är det men det får gå.

En sak var lite konstigt igår, jag tittatde på min mobil när klockan var 11.11 14.14 17.17, alla gånger på sammam dag med jämna siffror, betyder det något, Jag tyckte iallafall att det var lustigt, tittade en del på klockan för att jag väntade på att Robin skulle skicka ett sms att han hade kommit fram.

mina tankar går såklart mycke till han nu, han skickade igår att de hade kommit fram men han hade feber så jag hoppas att han mår bättre idag.

Händer mycket det här året, en som tar student, en som tar examen, eller kanske två. i alllaffall alla slutar skolan, semester förstås, evt bröllop kanske två, sen finns det säkert mycke mycke mer att glädjea åt. 2012 lär blir ett händelserik år, har aldrig varit på bröllup sen kanske det blir två, spännde ska det bli.

Emelie är kvar här, Roligt för Cissi tror att de hade det rätt skönt igår, bra det. Jag tror att jhon ska åka hem idag, men inte säker, Hon får gärna stanna kvar. Hon är mysig tjej.

Nu jobb Ha det gott
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0