söndag

Tja
Idag ska min pojk komma hem, äta lite mat hos sin mamma, gissa vad han har beställt jo frikadeller ris och currysås, tror nog det tillhör alla mina barn favorit mat även en del vänner. Det är en Danska rätt, jag älskar det.

Nog om det som jag berättade igår cyklade jag omkul, tänkte visa en bild på mitt knää om det nu gårDet gick, känner nog att allt inte står rätt i så i morogn måste jag gå till doktorn, tror även att min armbåge fcik sig en smäll, helt ärlig är väldigt orolig över detta, ok gips på armen blir det nog inte, eftersom det är sparsamma med det. men benet mycket möjligt hur det nu ska gå till, vill inte detta, nog det värsta som kan hända mig.

Nu ser jag fram mott att min pojk kommer hem, trevligt det ska bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0