Vacination!

Godförmiddag!
Skulle ha skrivit igår om detta men fcik besök av lilla fia lotta, trevligt att hon kommer lite då och då.
Igår satte jag på tv och slö tittade på nyheterna, precis när jag tittade på var det ett inslag om en tjej, som hade fått en sjukdom efter Vacination av svininfluensa, som alla kom ihåg var dte massvacination av alla, vi var indelat i olika åldrar för att alla skulle få spruta, just då var jag sjuk, eller sjuk jag jobbade men jag gcik på medicin och fcik inte ta det, inte helt säkerr tror det var pencilin, fick i allafall dubbelkur, så jag fcik inte tag den, kommer ihåg hur orolig jag var inför detta att jag inte skulle få tag den, för när jag var klar med min medicin hade de slutat med massvacination, det hade säkert gått att få den endå, men det var jo bara krångligt. Som sagt idag är jag glad, speciellt efter att ha set inslaget samt läst om henne. Hon heter Ida och har inte ens fyllt 30 år.

Det första hag fick se var hennes snea ansikte, läppen hängde nog ca 2 cm ned på hakan, hon var svagi bennen och armar, hon hade efter sin vacination fått en sjukdom som satte sig på lungerna, kommer inte ihåg vad den hette, men det var vist risk för att det kunne bli, så.  man har jo hört talas om Narkoepsi men detta nej och hon var jo äldre med, fy så glad man blev, men känner ändå oro för alla som har tagit den. En sak är säker att nästa gång de rekomendera en sådan kommer jag definitivt att tacka nej, om inte de har prövat den innan, Inte bara det, verkan på den har vist inte varit så, i en studie har det visat sig att 6 persone har dött i vårt land var ca 75% av befolkning tog den sen in tysklnad var det bara 31 % som gjorde Polen inga resultatet var det samma, Så varför. Försökte länka men hittde inte, allt detta stod i gårdagens aftonblad, 14/2.

Narrs var väl dagen ok, hade tänkt göra lite nytta hemma men icke, efter det att fia gcik fastade jag vid en film sen vilade jag dags för mat, sen var det kväll, Tiden går fort även om man är hemma.

Benet känns bättre inte lika blått som innan och svullnaden har gått ner jätte mycket, numera ser man att dte är ett knä, men visa delar känns inte så bra.

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0