vurpa

Tja tja!
Var så jätte glad att det var fredag och slut på jobbe dagen, hem städa sen ha en lugn mys fredagkväll, men men  det ville inte vår herre. Cyklade hem tänkte gud så skönt att det börjar att tag på snön, cykelvägen var nästan helt bar från snö och is, vad jag senare befarade var att vägen inte var så. Brukar att titta fram år på vägen för att se om det är hallt, men men det hann jag inte, sen bara låg jag där och ont gjorde det. Det gcik ett par med en hund framför mig, de bara vände sig om för att sedan gå videra, tur man inte vet vem de var, för det gör man bara inte. man fundera vad är dte med mänsklighetn idag.  Vad jag inte visste var att det kom ett par bakom med också, efter det att kjag hade legat där, frugan där kom fram med en gång frågade hur det hade gått, jag sa att det hade nog gått rätt bra, ont i knäet samt axel men ingen fara vad jag tro. Tack snälla du för att du stannade och frågade, man kan jo aldrig veta vad som har hänt, damen i fråga hjalp mig upp med cyel samt mina byxor och väska, Sen gcik jag resten av vägen, bara kände att det gjorde ont i knät, det kändes som det var blött och var orolig för att även byxorna har gått sönder. ville inte titta ville bara hem. Hade en bitt hem, men det gcik bra.  Tittade sen när jag kom hem, hjälp vilket knä, blåsvart lilla samt rejält svullet. hämtade en kylklam i frysen la det på knäet, tror nog det hjalp det svulna att gå ner, la mig på soffan, men den på försökte att vila lite, sen kom frossan gud var jag fröss, cissi hade nu vknat så hon gav mig ännu en filt hämtade mins sockar , bäddade in mig idet, men jag frös fortfarande speciellt om mina fötter, hon hämtade till sist sitt varme bälte för att lägga runt föttrena. det hjalp.

Sen tänkte jag hur i hela världen ska jag kunna komma till värnamo, men det blev inget igår, tänkte se idag hur det är. men frågan är om jag inte ska kolla det. kan gå på det samt öven stå med hela min tyngd, men fortfarande svullet. HMMM fundera fortfarande på hur jag ska komma ditt. Inte så lätt när man inte har bil, fat det hade inte hjälpt mig kunne inte köra själv,

Så här sitter jag nu, får se om jag kommer in,

I morogn ska Robin komma hem en runda innan han ska åka på sin praktik, han åker på fredag. spaänade.

Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: eva

oj gumman då det var inte kul är det inte bättre i morgon få du kolla upp det miss you kramis

2012-02-11 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0