1 januari 2012

Då har ännu ett nytt år börjat givitvis hoppas man på att det blir bättre än föra året, då hande många bra saker fast inget är så bra att det inte kan bli bättre. God fortsättning till er alla.

Lite om gårdagen började väl inte från sin bästa sida om kan säga så. sov lite långe För att upptäcka attt sonen hade försovit sig, Han skulle jobba, det går inte så där super bra förbindelser på helgerna till Gislaved.
Skulle han åka buss fick han vänta till kl 11 kom på att Hansa kille var där, så de gcik ditt men låse hade kärvat sig så det gick tyvär inte att få upp den bil, så de kom hem igen. Kom på en annan granne då var det fritt att låna den bilen. Så de kom iväg gott det. Gott det.

Som bekant var det nyårsafton igår, det var bara vi som var här, så det var inte så många, men det gcik bra.
Vår förät räkstuvning i krustader.

en del av dukningen


Cissi förbereder sin mat, nej nej lurad det är till lilla Ludde

Min snuttis kollar så att maten är ok som vi ska, ha att äta.

den formen längst bort är purjölökspotatis det är jätte gott, den närmaste är fläskfile i baconsås, riven ost Det var super gott.
Till sist var det vit chockladpannacotta. Det var sådär tyckte jag de andra tyckte et var gott.

Det var vår supe.

Väntan var lite lång inför 12 slaget, men det kom vi gick utt för att titta på fyrvärkerier, det var en del jätte fina, det var även de som sköt av inne på vår gård, det var grannen mitt i mott i det andra huset, hade tänkt gå till hansa för att önska gott  nytt år, jag vågade inte så jag ringde, önskade henne, fast så småningom lugnade det ner sig. Ringde till min gumman med pratade även med Robin och Fiia,

Vi gcik sedan in tittade lite på tv, sen var det sängen svårt att somna så jag är trött nu, idag ska jag ut och resa lite, Åker med  älskling till Älmhult för att sedan åka därifrån till min gumman och hennes kille i Olofsfström, men lite orolig är jag för vädret, det ska jo börja att blåsa igen och regnar gör det, inte alls roligt.
Men  men bara att gilla läget, nu ska jag göra mig klar för att åka.
Ha det gott god fortsättning på det nya året.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0