Danmark europamästere 2012

Tja!
Först lite om lördagen var första gången jag var ute på flera dag, det var skönt att komm ut man känner sig isolerat när man är hemma och sjuk. Vi gcik till samhället och handla de på Netto, Första man möter är nog sverige trevligaste butikscheff, eller inte surar männsika får man minsan leta efter. Nå nå nog om det. Väl där inne tittade man lite på de olika sakerna för det är roligt att titta där ibland. Jag köppte en lampa en liten billig var den kostade bara 59kr, funkar väl men måste köpa en svagere glödlampa.

Hansa kom hitt på Kaffe vi pratade lite, sen sa jag till henne undrar varför man har så många vänner på fb när typ ca 15 ut av dom bryr sig om mig, tänk om det kunne vara någon som hörde av sig om jag ville följa med någonstans, och vad hande jo jag hade fått ett medelande på fb det var en som frågade om jag kunne tänka mig att hänga med, klart jag ville det, alltid roligt viserligen kan man inte handla sådär värst mycke men det man behöver kan mann  jo alltid handla. Så där var vi idag. Köpte lite till scapp boking det är jätte billigt där jämfört med pysssel affären i Gislaved.  Nå vi bestämte att vi skulle åter träffas efter en timme det gjorde vo och vi var klara båda två, det var så sköbt att gå där inne inget folk så man kunne verkligen gå och titta på dte man ville.

Efter det fikade vi det var gott dte med, men jag hade en underbar förmiddag, tack Bigge för att jag fcik följa med.

När jag kom hem började jag med maten kalops började tidigt för vi skulle gå till Hansa på kryd party kl 16 började det, och det ska jag bara säga vistte jag att Danmark skulle spela final då hade jag tackat nej. men lovat så har man.
Vi gcikm ditt och det var trevligt, när alla gcik satte Ciss på tv, då var det precis i slut minuten ochDanskarna ledde 21-19 gud så glad man blev när det var slut, de vann ännu en gång.







Här är Danmarks målvakt Niklas Lundin  han var jätte bra en av de yngre han fik jätte mycket beröm för sitt spel, Ett stort grattis till de alla.



Ha en bra vecka blir nog jobba för mig i morogn känner mig mycke bättre
kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0