Disk

Nu är man inna på den andra jobbe veckan 23 veckor kvar till semestren känns lite avsides, Fast det kommer nog att gå fort. VAr jo bara lite ledig under julhelgerna lite mer än en vacka, känns som jag hade behövt ännu mer, är så jäv.. trött, jobba hela dagerna när man kommer hem ännu mer jobb, Fy sä tråkigt och ledsamt det är.
Ikväll är dte idrottsgallen det vill jag jo se, men det var en dsik med som var tvungen till att fixa, så där har jag står nu i 30 minuter, inte lång tid men inte klar heller, har en form samt spisen, suck, måste bara göra det innan kvällen är slut, Cisi var handlade och gjorde maten det blev lassagne det var super gott. Det är hennes mat hon är bäst på detta. Men disken det är så jäv.. tråkigt alltid en jädrans disk, när man har jobbat vill man inte göra så mycket, hade tänkt mig att handarbeta lite idag, men nej det får bli en annan dag.

Just nu har jag en dawn period det är absolut inget som är roligt ännu mer glädje, det är bara att hoppas att det snart går över för det är jobbigt att ha den känslan. .

Det är mycket mycket mer fast har ingen lust att skriva detta idg en annan dag kanske, Ha det gott, hoppas att ni har det bättre till mods

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0