?

Tja
 
Tänkte skriva lite igår men datan krånglade så jag stängte av den istället. Läget är väl sådär, kunne ha varit mycket bättre, ska man gilla läget nej igentligen nte, Gå till doktorn kolla vad det är???? Bättre än att oroa sig, faast innan det måste jag hämta ut min medicin, så att inte mina värden är dåliga pga av detta, Det är mycket som krånglar hos mig, Inte bara nacken och och arm äevn höger ben övre delen smärtan sitter inne i bennet, svårt att förklara, nu har även knäet börja att krångla, sen vänter sida är det från knä och ner, Ramlade i våras fcik ett jäte stort blåmärke på benet ångrar att jag inte kollade upp det, just nu är knä rätt svullet samt på baksidan strax nedanför knä.

Mina fingrar har börjat nu den sista tiden, det är snart inget på min kropp som inte gör ont, magen på sitt vis fast det är en annan historia. kanske inte så konstigt att man inte känner sig 100.

Idag är det fredag gott det. Mitt hjärta komer idag då får han pyssla om mig lite, hans dotter följer också med, så länge sedan vi träffade henne.

Min älskade gumma ringde häromdagen till mig alltid trevligt att prata med henne, bara synd att det är så långt mellan oss, lite jobbigt är det allt. Hoppas att allt är bra med er två. puss kram love you.

KLockan går så fort på morgonen så nu får jag sluta för den här gången, Det finns mycke jag vill skriva idag, men måste sluta annars kommer jag för sent till jobbet.

Ha det bra
åuss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0