.....

God dagens!
Hoppas ni har det bra kära läsare, blir så glad när jag läser min gummas blogg att hon har det bra, livet lever hos dom skönt att höra. Vad som är mindre skönt attdet är så långt mellan oss, Hade varit skönt att ha henne hos mig nu.

Kan inte beskriva vad det är med mig känner mig så nere inget är roligt och är så kanslig så, Mycke på jobbet som jag tydligen tar för personligt vilket jag inte fick göra, men lätt att göra.

 den nya tidslinjen på Fb den gör mig tokig, sitter ändra inställningar som i själva vaerket inte blir gjort, varför är det så, satt hela kvällen igår och lyckades inte med det, sen lite nu på morgonen, men det går inte att ändra, Blir så ireterad på detta. Vill inte h den.

Vädret vist alla ni som vill ha vinter nu är den här, fast det behöver inte alls vara så kallt som det är, Har varit super fina dagar, men kallt på nättrena och nu fram ska det blir kallt på dagen med, dont like it.Det sägs att vintern ska håla i sig bra länge, Vi har fortafarnde vinter enligt kallendern med en hel månad kvar fast jag längtar till våren, verkar som jag kan vänta hörde någon som pratde om vädret den ena av dom hade hört att detta skulle hålla i sig fram till sommaren, hoppas inte att det är så.

Nu dags att göra sig klar för dagens jobb.
Ha det gott
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0