lördag

Tja!
Igår var det fullt upp, jobbade till 13.30 hem städa göra klart inför maten, Robin skulle komma hem, men innan vi satte igång blev det lite vila, efter det damsugning tvätta golv göra klart, förbereda maten. Då kom jag ihåg att jag hade inte förberett plankorna, så det fcik jag göra med, Vi skulle ha Planka det var premier på det som jag gör detta, fcik jo sådanna i julklapp.

Det gcik bra allt stekte p kyckling filen championer skalade potatis och kokkade det gjorde mos, la sen upp allt på plankan, det var lite svårt med moset tror det var för varmt, men det viktigsate var att det var gott det var det.

Så här så plankan inte ut,, inte så vacker med rätt ok för att vara första gången.


Tåran gjorde Cissi allt var hmgjort hon är duktig på att baka, det var jätte gott, Ni kan tro att vi belve mätta.

När vi åt tårtan hade Hansa Sol och Mia kommit så vi hade en trevlig stund. Robin kunne bara astanna en liten stund sen var han tvungen till att åka hem igen, De skulle fira han på skolan idag.
Kvällen här avslutades med lite Zumba dcok inte jag,


Idag har jag städat, oc julen har åkt ut för den här gången, Lite svårt var det allt att fylla ut i son bokhylla som var full med tomter innan, men nu tror jag nog att jag är nöjjd. Tycker själv att jag har varrrrrrit super duktig idag så nu kan jag slappa med ett gott samvete.

HA det gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0