Tja

Tja nu var det några dagar sedan jag skrev sista skulle jag åka till min gumman och det är jag nu, resan ditt gick bra, inga förseningar, fcik därimott vänta två timmari  ämhult, men snuttis var med så han bjöd på pizza vilken god pizza det var, efter det var det ca 1 timme kvar då gvik vi till han för att lämna hans väska sen lite toa besök och så, Satt  en liten stund innan vi gick till bussen. Bussen kommer snuttis sa att jag kabske kunne tala om för han att jag hade kommit med en buss två timmar innan då kanske man fcik rabatt, det avr en snälla chaufför så han rräknade bort Älmhult zoonen, så jag fcikresan billigare,
Kom fram till gumman runt kl Vi pratade fikade och kvällen gcikk som en smuk, tänk att tiden går alltid så fort när man ä här, JAg trivs så bra här hos min gumman och hennes pojkvän , han är för god han med.
Måndag gjorde vi nog inte så mycket min gumma var iväg på sitt ojag var kvar här hemma, dagen gcik lika fort den son kvällan innan, Jo föresten jag har lärt henne att stcka på pått ringar det går bra för henne ohon påtar som bara den, Duktigh, hon har en till som är avlång, men se den fixar jag inte att få igång får väl försöka i morogn igen.
Tisdag, Vi gcik och handlade jag och hennes kille det gcik ganska så bra fort gcik det med tyckte jag, de bor ändå en bitt från affären. på eftermiddagn idag kom hans föräldrar och hälsade på de var här bara en liten stund de skulle köpa biljetter till en revy som är här i Olfsström.
Någon timme efter de hade varit här kom hans syster och svåger vi hade en trevlig stund tillsammans alla, de är trevliga jag tycker om dom alla.
Nu är dte kväll och de har gått och lagt sig bara jag som är uppe, Vi hörs väl någon dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0