6Januari

Tja
Idag har det varit srtrålande väder härligt, tror jag. Har tyvär mått ännu såmre idag sov väl till 9.15 sådär något vaknade till med kaffe för det är viktigt i mitt liv, Gumman tyckte att vi skulle göra vår fruki'ost så vi kunne titta på eva rydberg, det gjorde vi, den var jätte bra, efter det så vaer det biggerst loser gcik och vilade för att hoppas att värken var borta, det var den delvis fast mår fortfaande dåligt. man kan undra vad det är, brukar jo känna mig bra när jag är hos min älskade gumma- Tycker synd om henne hon skulle göra mat idag och har köppt en aparat som skivar och river, men fick inte tillsatserna till att fastna, det slutade med att hon fick skiva med vanlig kniv, det gcik säkert det det med, Fast kan förstå att har man grejer då vill man andvända det. Henns käraste var på hockey, påtall om hockey småkronorna blev vm det var jo bra jobbat första gången sedan 1981. Har lite ågren tänk att en vecka går så fort sanrt dags att åka hem, vill inte, fast jag har jobbet att sköta, hoppas hoppas att dte inte dröjer för länge innan vi träffas igen, JAg trivs med min gumma,
Hoppas jag mår bättre i morgon ,ha det nu bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0