Vädret

Jesus då vilket väder, regn och kraftig blåst, Det var bara att sätta på sig rgn kläder, dont like it men det var ett måste, När mn kom till skolan var man redan blött de regnade så mycket så man blev blöt, inte så roligt. En annan sak jag inte förstår hur föräldrara kan skicka sina barn till skolan utan regnkläder, det var många som inte hade det på sig i morse.

Det trevliga vädret höll i sig, men i daf hände en sak som inte har hänt innan, barnen fick vara inne på 10 rasten fram tills dess att de skulle ha gympa, var väl inte ledsen för detta precis, var ute en stund för att se om det var lugnt ute efter de som kom tillbaka från gympan, det var det, men inte alls härligt att sätta på sig blöta kläder. uch fy.

DAgen gcik rätt ok idag, skönt det bara att hoppas på att det fortsätter så. Slutade tididgt i dag fast jag var kvar en stund skulle ha lite extra lektion med ett barn.

Hem vila en stund sedan tänkte jag koka grött, gjorde det den här gången i ugnen med, fast det blev inte så bra idag, men det gcik jo att äta.  Har ploggat lite i mina julsker, inte mycket kvar, i rummet är det julgrannen ljuststaker som är kvar, resten har ja plockat bort, just nu står det på köksbordet för att vänta på att bli nedpackat, Får bli morgon dagen bekymmer, men det blir nog lite stressigt, ska städa med, Robin kommer hem så vi ska fira han, tänkte att jag skulle göra premier på plankerna får hoppas det blir bra, bild kommer i morgon.

Ha en bra natt vi ses hörs i morgon, puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0