2 dagar

Godmorogn!
 
Har väl berättat om att vi är varslade, Jag har viserligen fått erbjudande om en tjänst eftersom jag är fritidsledare, fast jag äe inte sugen på den, Måste ringa dom idag, men just nu verkar det som jag väntar med ddet mesta. Det är jobbigt det här att inte veta något alls. Det verkar som det gått ut brev till alla som drabbat av detta, av att de ska vara på de sista stället om behovet finns där, annrs får de gå hemma med full betalning den första dagen. Jag vet inte för jag har inget fått. Det är jobbigt jag som vill veta vad jag ska göra, kan inte tänka på annat. Nu två dagar kvar till semster äntligen säger jag då. Ska försöka att inte tänka på min situation och njuta i stället...
 
Idag är näst sista dagen på jobbet med sommarkul, det har varit mycket trevligt, vi var på vårt bad igår, Var inte så mycket folk men en del var det, varmt var det...
 
Idag ska vi åka till kollegans son lant ställe kolla på djuren ha en mysig dag ska även grilla, så idag vill vi inte ha regn, nej nej det kan stanna borta, fast dte är molningt hmmm, Jag vill viserligen inte ha det så varmt men det behöver inte att regna hela tiden,
 
Igår fick min dotter brev från kvinnokliniken om att hon ska tag ett nytt celprov,eller en liten operstion,  vistfan blir man orolig jag sa till henne att det ska hon inte vara, vi kan jo inte gå och vara oroliga fram tills början av september.
 
Jag sa till henne att jag tar ledigt den dagen då har hon ett litet stöd, från sin mamma, det kvittar nog hur gammal man är men stöd vill man jo ha. Nu tänker jag så här är dte något så hade hon fått en tidigare tid, hmmm vist funderar man..
 
Hur som helst så kommer mitt hjärta idag, så nu kan jag äntligen planera mina första veckor på semster, den sista är nästan klar. Av någon anledning så längtar jag mest till min första del, då får jag äntligen träffa min gumman igen, som man längtar. Ska bli så härligt så.
 
Jag känner kärlek till dig och dina. Ha en bra dag,
Puss kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0