30/7

Godmorgon!!!!
 
Kvällen igår var jobbigt, hade riktigt kraftig ont i magen, säger bara shit altsåååååå. Min flicka hade gjort hemmagjort kolasås, så jag tog lite av det samt lite glas, haer gud , det skulle jag inte ha gjort. Magen sviullnade upp så man så hög gravid utt och det spände var almänt jobbigt........
 
Tittade såklart på tv, os, handboll, den här gången var det Danmark som spelade sin match mot ungern och vann, efter det tänkte jag att man kunne lägga sig, Brukar att bli bättre, men hade så svårt att somna jag hade jo somnat på soffan tidigare på dagen, samt att dottern låg i mitt vardags rum och hunden lika så, man hörde hans klor hela tiden, och tunga andning, Jobbigt när man inte kan sova....
 
Nu kanske en del undrar varför låg hon där innan och sov, jo min son kom hem sådär utan förvarning. Han hade varit på bio, så han tänkte sova här. Det var ok,Fast kan vara bra om man vet innan.
 
Senera idag ska jag åka till Älmhult, då börjar min semester vecka tillsammans med hjärtat mitt. Får hoppas att vädret är ok, behöver inte vara strålande sol, bara bara vi slipper regnet. I morgon styr vi mott Brösarp där ska vi bo första natten. Vi ska besöka Brösarpbackar bland, där har de bland annat spelat in någon Br. Lejonhjärta, samt Äppelkriget. Vi får se hur det ser ut ska bli spännade......
 
Nästa natt ska vi vara i Ronneby, på ett ställe som heter 3 små hus, Det boende ser jag fram mott, Efter det videra mott Kalmar, sen får vi se vad som händer, Inte riktgt betämt ännu vad vi ska göra. Men en sak är säker att den här veckan går fort, sen är denna semestern slut,
 
Ni får ha det bra all
Puss kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0