hallo

Tja tja alla glada,
Igår hade vi besök av min gummans kille syster och mand, det var trevligt, annars varvdte ganska så lugnt, Iag ska vi gå ditt, på middag men vad händer då, Min gumma ligger i sängen och mår inte bra, tråkigt tycker jag allt dte är, men så är det tyvär.   Den här gumman är till dig, jag vet du älskar tulpaner.
 
Vädret tja vad ska man säga, idag har dte regnat mer än vad det har gjort de andra dagerna tillsammans. 
pratade med min son inan, det var bra med han, de skulle hjölpa idrottföreningen med något hörde 'inte vad de sa, som hjälp får de kebab, det var de glada för för de har dåligt med pengar. Det kostar en del att flytta och det är mycket de behöver har han sagt till oss, När jag kommer hem så ska jag se vad vi har i förådet som han kan få. Gardiner behöver de med, fast det har jag inte så mycket av, man skulle vara duktig på att sy. Det löser sig nog med det..
Just nu är jag mer orolig för min gumma hoppas att hon piggnar till snart. 
Ha det gott alla
hoppas ni har sol var ni befinner är.
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0