Lördag/söndag

Tja!
Igår var det verkligen händelserna dag, Vi hade Pelle bil för att jag skulle köra fia till jobbet, steg upp vid 6 tiden så jag han att vakna innan jag skulle köra henne, Hennes kompis åkte med. Efter jag kört henne åkte jag hem, min tanka var att jag kunde passa på att handla men det blev inte så, tiden gcik med annat, Vid 11 tiden åkte vi till Gislaved för att hämta henne, efter det åkte vi till chappen, Det var jätte mycket folk där, shit altså. vi gick runt och eftersom vi kom sent så gick vi nästan direkt till showen, Det var så mycket folk så vi fick sitta längst ner, Vi var ändå där ca 30 minuter innan det skulle börja... Jag såg ingetmärkvärdigt  Det var bara precis när det hände något framför oss, Det var rätt många som stod vid barieren då såg an absolut inget, Nå nå kommer väl ditt fler gånger.
När vi gcik i affären då ringde Robin på fiaas mobil han hade försökt att få tag på mig, han ville att jag skulle hjälpa han med flytten för hon som körde kunne inte hjälpa till längre, Så vi beslöt att åka till Bredaryd och invänta dom. Vi väntade i ca 20 minuter, gisssa om jag var kaffe sugen, innan v kom ditt letade vi efter någon som sålde kaffe, men det var inte lätt vid den tiden klockan var runt kl 17, När de väl kom ditt så hade Robin glömd sina nyklar så vi fick vänta på Kalle, han skulle komma om ca 20 minuter. Han kom de tömde släppet, jag skulle kola det till bile, jaja trodde vi, Den kopplingsdosa de hade passade inte till min bil. Så vi fick åka till Värnamo hämta den hämta mer grejor, köra tillbaka till bredaryd tömma bilen, Efter det koppla ihopp släpet med bilen sen åka till Småandsstenar, Han skulle hämta en bokhylla hos Fia, även ett glasbord han fått av en kompis, sen hem till oss hämta sängen, för att åka till ytterligare en person för att hämta lite grejor där. Sen iväg igen till Bredaryd tömma släpet ovh bileb tillbaka till Värnamo lämna släppet, hämta mer saker, sen sista körning till Bredaryd, tömma bilen sen tillbaka till Smålandsstenar.. klockan var 22.15 när jag kom hem. Gissa om jag var trött, inte ätit något märkvärdig heller.Jag somande rätt sent ändå gcik jo inte sova det var så jätte varmt, vaknade tidigt i morse att det regnade det, och det var rätt mycket...
 
Söndag!
Idag gcik jag upp vid strax före klockan 6, hade nog en annaing om att jag skulle köra fia, igentligen skulle hon åka med en annan tjejs pappa, men det var tvungen till att åka redan vid kl 7, och det kunde inte fia, det var tur det för jesus var det regnade det avr som en öppen himmel.
 
Jag körde sedan hem Fy för den lede var det regnade, det gcikm inte att köra fortare än 60 km, man såg inget. inne i samhället var det som det låg typ 10 cm på hela vägbanan jesus altså, nog inte set så mycket vatten på en och samma gång, Måste verkligen ha slagit massa av rekord.. efter ett par timmar hemma somnade jag en liten stund på soffan, Så nu har vi lämnat bilen håller på med mat, Cissi hjalp mig idag med det, Det ska bli kålpudding, så jätte gott Det ser vi fram mott..
Så här sött var cissi när hon skulle gå, ut, haha
 
 
Ha en bra dag alla läsare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0