Onsdag 4/7

Godmorgon!!!
Idag hoppas vi att det blir fint fint väder, dock behöver dte inte bli så varmt. Har jo sommarkul den här veckan och vi ska gå till badet. Jag gillar inte det, hade nog hellre cyklat till en sjö, men ddet kan vara svårt att genomföra eftersom man aldrig vet hur många barn som kommer ditt..
Tycker vi har haft det mysigt de två dagar det har varit, 3 Dagar kvar sen är det semester, härligt det ska bli..På fredagen är det utekväll för alla semesterfirare, jag tro inte jag ska gå ut, men det hade nog varit trevligt, Det var länge länge sedan jag var med på detta. Tyvär styr min ekonomin en del, Just nu hade det varit underbart om man fcik en extra slant till semester så man kan göra det man vill utan att tänka något alls. Nästa vecka ska jag åka till min goa gumma, och det är precis jag har pengar till det, Det är tråkigt när det är så. Viserligen van men ändå. tycker det är tråkigt. Har en vän på Fb som jag vet har det lika fast den skriver dagligen om det på Fb men det gör inte jag.
 
I morgon kommer mitt hjärta, Han har haft lite semester i Norland hos sin mamma och syster, Semester för hans del blev det väl inte så mycket, för hans syster hade planerat så mycket som han skulle göra, tex måla om huset, men det blev vist en del annat. Så är det.. Hur som heslt så kommer han nog hitt i morgon, sen åker jag med han hem, sen är min tanke att jag ska åka videra till min gumma, vet dock inte om jag åker måndag eller tisdag beror lite på hur han jobbar,  Fast jag vill träffa min gumma och alla andra med men mest gumman. Det är inte så ofta jag behöver henne så hon ka  ge mig lite energi som jag behöver.
 
Altså tiden går så fort på morgonen, nu är det redan dags att göra sig klar till jobbet, den bara springer iväg, hade tänkt att diska inan men nej det får vänta, Fast på andra sidan så kan min tjej göra det, för hon är jo hemma igen..
 
Ha en  bra dag
puss kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0