Sjuk!!

Godmorgon!!!
Igår var en av de absolut finaste dagerna sen jag kom till min gumma, vad händer då, jag blir sjuk, måde verkligen skit, kände mig febrig även ont i magen, känner mig lite bättre idag. Har lite ont ihuvudet som verkar bli bättre, skönt det inte alls roligt att känna sig så här när man är borta hos världens goaste vän. 
 
Vad händer idag då inte så mycket, P svåger och sambo kommer hitt om jag nu ville det, klart jag vill, det är jo sista dagen jag är här. Så idag tar vi det som det kommer. Igår tittade vi på en film.Dolfin Tale, Sött film den var jätte bra, Så har ni inte set den är det verkligen värt att göra detta. 
 
Kanke det blir en film idag med vi får se, vädret är jo inte så där jätte bra precis mulet bara att hoppas det blir bättre i morogn, Det sägs att det ska bli bättre får man hoppas. 
 
Ha det gott
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0