Sol, allsång, Tomas Ledin, vad mer kan man begära av en helt vanlig tisdag.

Godkväll!!
 
Dagen varit rätt ok, det var jo soligt idag, Så glad man blev för detta, den är verkligen välkommen till oss, Tänke göra mig klar så fort som möjligt så man kunde sitta ute, ducha och så, sen ut i solen, Det var skönt ute, det blåste en del fast det gjorde verkligen inget för annars hade det blivit för varmt. det visade typ 32 gr i solen, tvättade med och hängde ut härligt Precis som det ska vara en svenska sommar på hemma plan. Vad kunde man sitta där lite mer än ca 2 timmar sen blev det för mycket, då vilade jag lite, sen gjorde jag mat, Idag blev det en kött bitt samt blomkålgratäng  idag med, det var jätte gott.
 
 
Innan jag gjorde mat var vi även ute i landet och gjorde lite fint, rensade bland plattor och allt, detbehövdes verkligen. Nu är dteväl ok att vara där ute med,
 
 
 Ingredienser:
Ett blomkålshuvud
150 gr fetaost
3 ägg
3 dl vispgrädde
salt
vitpeppar

Gör så här
Förkoka blomkålen. Lägg i ungsform och smula över fetaosten. Vispa ihop ägg, grädde, salt och vitpeppar. Häll äggstanningen över blomkålen och sätt in i 200 graders ungsvärme ca 20-25 minuter. Gott till en köttbit och lite färska grönsaker...
Det var verkligen gott helt klart värt att testa..
 
Efter maten satt vi ute igen fast i skugan den här gången det var så skönt så man ville inte gå in, Men ikväll var dte jo Allsång p skansen med Måns Tomas Ledin var med han skulle ha en extra koncert på en timme, jag säger bara vilken koncert full fart på han den gamla, David Lindgren var med han med, han är så sött så.
Det var verkligen värt att itta på.
 
Vad händer under Allsången jo min tjej skulle kolla min  mobil för jag hde bett henne att hjälpa mig läga in musik, Hon tar utt kortet ska sätta in den igen vad händer, jag får ett blacka out kom inte ihåg min kod, testade tre gånger, vips så var dt spärrat,
 
Gick inpå deras sida och skickade till dom mitt problem, man skulle även kunne chatta med dom, Cissi fcik upp det på hennes datan, så det var bara att sitta där och vänta, eftter sådär 40 minuter var dte äntligen min tur.
 
De skickade pukkod till mig så nu kommer jag in i min mobil igen, som tur var gick det fort jag hade nog väntat mig att jag skulle få det ibrevlådan men nej det var bra..
 
Nej nu tror jag det blir sängen
Ha det gott
puss kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0