sommarkul

Vilken härlig dag vi haft på sommarkul Idag. Vi var ute hos Kollegans son som bor på landet och hade en del djur.
En av barnen med en av alla kattungar.
 
 
 
Ytterlig en av dom tyckte den sat så fint där och kollade in läget.
 
Här ser vi hur bra vi har det, barnen var verkligen glada för detta.
 
De hade även 2 grisar detta är Sue Ellen
 
Den här heter Fia
Ellen med en kattungerna
lite höner och tuppen han var så gran så
 
Den här lilla kanin blev mamma i natt vet dock inte hur många den fick
 
barnen så glada när de fick ge getterna mat
 
Deras fina hund Mingo
 
en vacker vy från deras väg.
 
 
 
 
Nu på väg till huset för att sedan åka tillbaka till skolan. Haft en toppendag fler sådana. Verkligen haft tur med allt man kan begära fint fint väder dock blev det lite för varmt ett tag, även bränt mig..i nacken, det svider gott.
 
När vi kom tillbaka sökte Annelie mig, jag fcik skriva på ett paper om anstälning, 100% blev man glad ja det kan man minst sagt säga att man blev. Bästa med allt det ligger här i samhället. Det var jo såklart med en som tyckte att dte var mäkligt att det kunde gå till så, för i botten har jag en tjänst i annan ort på 100% Så varför skulle jag då få den, för jag är jo inte övertalig, jaja hur man än vänder t så blir det inte bra, FAst för egen del blir det säkert jätte bra. Nu återstå att tag kontakt med nya kollega och prata om hösten.. Hon har dock semester. vi får se hur vi kan lösa detta.
 
Ha det nu bra kära läsare
puss kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0