söndag

Tja tja!!
Ännu en dag har gått, Tiden går alldeles för fort, Måndag igen, tänk om dagarna går lika fort när man jobbar, Jag har dte jätte bra här hos min gumma, Idag har vi varit ute och handlat sen bara slappat, Jag har stickat en del på min tröja till mitt blivande barnbarn, inte mycket kvar nu, Fast det som är kvar lär tag sin lilla tid, det är halsen. Jobbigt men det fixar jag galant, haha, Har set en anna tröja i en tidning som jag frågade om den fick jag tag så det blir nog nästa stickning, FAst då gör jag till 3mdr.
Som jag skrev igår har vi bakat Lchf mat, har ätit en del av detta här det är gott och jag har faktiskt gått ner Kanske ett kolo, vi får se vad vågen visar i morgon.. Men det verkar som det funkar bra för min mage har inte lika ont i den samt blir inte lika stinn, Jag misstänker själv att jag är glutentolerns. Tiden vill visa detta.
Blir inte mer skrvit idag jag är trött
godnatt
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0