Torsdag!!

Tja tja!!!!
                                                     Javist är det sol idag igen, Härligt härligt.
 
Fast dte behöver inte att vara så jäkla varmt, klagar inte, men det är lite jobbigt med värmen, jag älskar jo att vara ute, men lite svårt med det nu.. I morgon ska jag åka till gransamhället då hoppas jag verkligen inte att det är lika varmt för då blir det jobbigt, Ska först gå till en tjej och hämta lite kläder som jag beställt, till mitt kära barnbarn som kommer till hösten. Efter det ska jg gå till fotaffären ochtag ett foto till körkort, så jag äntligen kan få mitt kort. börjar jo faktisk att bli orolig tiden är knapp, ca 3 veckor lvar innan det blir för sent......
 
                                                            Eftersom det nog blir att vi är borta några timmar, kanske vi behöver att äta lite med, vi får se hur det blir, En fika kan man tag med, fast jag har inte ätit en enda mjölkorn på en vecka nu, magen mår mycket mycket bättre, så vi får se vad det blir.
 
Får se om vi orkar att gå i affärer med, haha jag säger vi hela tiden men det kanske bara blir mig själv, vem vet, har jo inte frågat dottern om hon vill med...
                                                             Till dig min kära, ja du vet vem.
 
Ha en bra dag alla njut av vädret ni som kan, snart slut på detta.
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0