Trevligt

Tja mina läsare!
Som jag skrev häromdagen var vi hos min gummas kille syster och mand, de bjöd på mat sillpotatis jordgubbar med grädde samt sockerkaka. Det var gott. Vi hade dte trevligt bara synd att min gumma blev dålig så hon inte kunde följa med, men så är livet. Vi hade några trevliga timmar hos dom, Var roligt att se hur de bodde, Tyckte området var fint barnvänligt och stort, jag troddee bara det var ett hus med flera lägenhetr, men så var det inte, det var t många fler. Vi kom hem på kvällen, lagum till Glamor Jag tittar dock inte på det så jag gcik till datan en stund. kvällen var vi själv så vi pratade en del, tittade även på Tina sommarkök, haha hon lärde mig ett nytt år, tössafinger,
tyckte det var roligt. 
 
 
 
. Detta var vår mat, dte är så gott så, något man kan äta flera gånger på sommaren. 
 
Chokladmousse med hallon Kanske detta var Tina chocklad mouse. det så väldingt gott ut. 
 
Torsdag
Då hade vibestämt att vi skulle gå och handla,P och jag, jag gjorde mig klar ovh vi gick till affären och apotek, P träffade en kamrat som han pratade med, sen gick vi till Netto, under tiden vi var borta hade min gumma gjort mat, det var kyckling file med blomkål, curry samt en del som jag inte vet, Gott var det men starkt, fcik ont i magen, hade problem med magen innan fick inte igång den som jag ville, Så det var bara att hoppas att detta hjalp. När jag låg lite i sängen ringde P syster och frågade om vi ville med ut och köra en sväng, det ville jag gärna. Roligat att se sig omkring när man bara har set  orten, de körde utt till ett styp, Det var långt ner ditt, det var fint, körde även till en camping Halencamping dte var fint där med, det var en barnväblig sjö där mycke lång grunt, Kanske ett ställe man kan campa om man nu h´får en husvagn någon gång. Efter det körde vi nog Tii Näsum kyrka,P svoger hade skrivit om det på hans Fb så jag undrarde lite var den låg, så vi åkte ditt och tittade på det. När vi åkte hem stannade vi till på ett stä
lle köpte en glas, den var god, brukar inte att äta glas men var sugen på detta..
På kvällen var de här med så vi drack kaffe tillsammans, hade en trevlig dag roligt att se sig omkring.
 
Idag är dte fredag haft 5 dagar nu, tiden går fort, P och hans syster samt svoger har åkte till Jämo där hans föräldrar har en stuga, de ska stanna där över helgen kommer vist hem tisdag..
Vi hörs sensre ha en bra semster ni som har.
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0