15 juni

Godmorgon!!!

Känner att det var ett tag sedan jag skrev, har inte haft tid.  Idag blir det en väldig stressat dag. Vi ska åka till Älmhult på student det blir toppen, vi ska inte åka fören 13 tiden men jag ska jobba några timmar innan och det vet i sjutton om jag har tid med, Skulle ha gjort en massa igår, men vi hade träffa med jobbet, stresshantering lite andra övningar, samt buffe, det var gott hade en roligt kväll, Det var värd mycke fast det gör också att jag blir stressat idag..   Först jobba sedan åka till Älmhult som sagt var......

Igår var det skolavslutning i kyrkan, det var fint, det enda var att när de sjöng nu pluggar vi färdigt den var jätte lång den sången. MMen nu har alla barnen sommarlov hoppas att ni får ett långt fint sommarlov....

Fick blommor igår, först i klassen ut av alla barn den var jätte sött kommer in en bild senare sen på kvällen av ledningen på jobbet, det var mindre roligt men det var väl för att vi är varslat och de vet inte om det blir en fortsättning eller inte, jaja det är skit jobbigt att inget veta, man börjar tänke lite vad ska man göra istället då... Hmmm just dte vad passar jag till, för det verkar som att man inte var tillräckligt bra på det jag gjorde nu, HMmm ännu en fundering, bry sig om barnen eller vara en stödjande hand eller vad, jaja vist tabnkarma finns.

Skriver mer i morgon fpr hoppas på bilden då med, verkligen fin blomma....

Ha det gott all, behöver inte säga att jag längtar till semester..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin fredag :D

2012-06-15 @ 11:22:23
URL: http://byfia.com
Postat av: Johanna

Hejhej! allt bra idag? ha en jätte fin fredag! :)



Kram!

2012-06-15 @ 13:30:53
URL: http://johannatolppanen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin blogg! :)

2012-06-15 @ 22:21:21
URL: http://sandwichens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0